Bende de oldu aşırı şiddetliydi acile gittim ıkınci gebelik ilk normal yapmışsın normal böyle agrıları hissetmen dedi. Ama iyi ki geldin kontrol olması önemli dedi doktor. Magnezyum kullanmaya başladım baya iyi geldi o bana. Suan 35 oldum agrılar geçti baya sukur