ikosssdmr Merhaba bişey soracammm yaww ben hamileyim son adet tarihim 4 Ekim doktora gittiğimde geçen hafta yani bebeğin beş haftalık ile uyumlu olduğunu söyledi ama 2 hafta geride n gösteriyor neden ki?
busraggyy ikosssdmr geç döllenme olmuş olabilir birde her gittiğinde bizim hesabımızla tutmuyor ya önden ya geriden gelebiliyor
zfrnemos ikosssdmr gec dollenme dıcem bende herkes gıbı benım bebişte oyle ama korkma 3 ayı gectınmı haftasını yakalıyo ınsallah 😇
busraggyy ikosssdmr ben hesabımı kendi haftama göre yapıyordum illa ki uyumluluk gösteriyor yani ilerleyen zamanlarda
ikosssdmr Hilalarzu hımm anladım bakalım haftayaa daha kalp atışını dinliyecex inşallah sağlıklı bir şekilde 😍