Kızlar 15+4 haftalığım ve 2 gündür göbek deliği kenarında hareketlerime bağlı olarak ağrı oluyor göbek deliğim bana sertleşmiş gibi de geldi anlamadım ama kuruntu mu yapıyorum yoksa gerçekten öyle mi diye, aslında bebeğimin tüm gelişmesi normal ama sanırım iç karnım küçük çok fazla çıktı göbeğim ve büyüdü onunla alakalı mı acaba doktor kontrolüm 4 gün önceydi o zaman böyle bir sorun yoktu soramadım aramak da istemiyorum hemen görmek istiyor başına gelen var mı