senaminikce Merhaba hayırlı akşamlar kasık ağrısı karın bel ağrısı Şuanlık azaldı bi sıkıntı yoktur dimi arada geliyo arada gidiyo sizce neden olabilir yardımcı olur musunuz?
nidaalemdar senaminikce bu haftalarda regl agrısına benzer agrılar gayet dogal. önemli olan kısa sürmesi , sürekli devam edip siddeti artıyorsa doktora gidebilirsin
Gamze_eser senaminikce 10 haftalık hamileyim bn geçen hafta böyle Bi sıkıntı yaşadım acile gittim Bi sıkıntı çıkmadı ama istersen hastaneye git için rahatlasin
busraggyy senaminikce kasık ağrının azalmasında bir sıkıntı yok ama sancı gibi ağrılarım geliyorsa ara ara doktora gidebilirsin ben 11.haftamdayım ilk haftalardaki gibi ağrılarım yok mesela ara sıra oluyor
senaminikce nidaalemdar yok kısa sürdü şuan pek ağrım yok arada oluyor çokta şiddetli değil çok teşekkür ederim
senaminikce Gamze_eser çok teşekkür ederim yarın doktora gidince sorarım şuan fazla ağrım olmuyor yavaş yavaş geçiyor
senaminikce busraggyy aynen benimde çok oluyordu şuan azaldı çok şükür yarın doktora gidince de sorarım teşekkür ederim
ozormans 17 haftalık hamileyim 6. Haftadan beri ara ara kasık ağrısı yaşadım. Hatta 7-8. Haftalarda çok ciddi sancılar yaşadım ama çok şükür her şey yolunda. Vücudunuz gebeliğe alışmaya çalışıyor, rutini değişiyor bunlar çok normal
senaminikce ozormans aynen öyle çok teşekkürler şuan ağrım hafifledi arada geliyo geceleri çok oluyordu bu aralar olmuyor