Gmoli biz 2. Ayda doktorumuza danışarak başladık özel aşılara her hekimin doz miktarı farklı oluyor bşlginiz olsun 2. Ayda rutin aşılaryla birlikte rotarix yaptırdık 2. Dozu 4. Ayda olucak 3. Ayda da menenjitlere başladık doktorumuz bi takvim oluşturdu nimernix ve bexero yaptırdık 2. Dozu 5. Ayda 3. Dozları da 15. Ayda olarak planladı ama siz yaptırmadan bir doktorunuzla görüşüp çizelge isteyin 🌸