Esrayusuf canım Yenibosna metrobüsten indikten sonra ihlas kolejinin oraya yol gidiyor zaten üst geçitten inince. İhlas kolejinin hemen yukarısında kalıyor Hastane. Ben genelde yürüyüş oldun diye metrobüsten inip yürüyorum en fazla 7-8 dakikamı alıyor . Ama kendimi halsiz hissettiğim zaman metrobüsten inince hemen taksi durağı var zaten çok nadir de taksiye biniyorum yakın yani