Kızlar bugün 13.30 da çatlatma iğnesi oldum öncesinde 2 saatlik sıvı alımınada dikkat ettmistim 14.00 da ovulasyon yaptım bu şekilde çıktı pik mi fakat hemen olmadı kuruyunca T çizgisi belirginleşti doktorum yarın ilişki önerdi en son dün olmuştu pik mi sizce yarına mı olur 