FasulyeveAnnesi Sukriyeren1801 Muzaffer Şengül eski üniversal da şimdi ki adı özel Adana oldu çok iyi bir doktor
Ozkus Sukriyeren1801 Yüreğir'de isen Algomed'de Özgür Bey var. Bir çok arkadaşımın tavsiyesi üzerine kendisine gittim evime de çok yakın. Eşim de ben de çok memnunuz. Güler yüzlü, ilgili , rahatlatıcı biri. Her şeyi sorabiliyorsun. Hemen işin bitti hadi çık demiyor. Sormadiklarini bile kendi kendine gösterip anlatıyor. Doğumumu normal istiyorum bir aksilik olmazsa. O konuda da çok hassas hemen kesiverelim kafasında değil destekliyor normal doğumu. Şimdilik sıkıntımız yok kendi deneyimlerimden de tavsiye ederim
Mrveglsn Sukriyeren1801 ben adanada asla iyi br dr a denk gelemedim hepsi baştan savma heyecanını içinde söndüren cinslerden. Pran varsa medlinedaki bayan drlar yok uygun olsun dersen evet özgür beyi bana övdüler bi ona gitmedm. Memleketime geldim sırf doğum için burda doçent dr bile okadar ilgiliki öyle güvendim yani adam nerdeyse kendi aryacal hastalarını iyimisinz diye
Beyzan Sukriyeren1801 merhabalar Metro hastahanesi Ferhat Erol kesinlikle tavsiye ederim. Metro hastanesi fiyat olarak orta segment bir hastene ama hastane olanakları çok güzel yeni doğan yoğun bakımı da var tavsiye ederim
Lina1 FasulyeveAnnesi normal doğumu destekliyor mu ben sezeryan dusunmuyorum sezeryana zorlanmak ıstemıyorum
FasulyeveAnnesi Sukriyeren1801 rica ederim canım hamileliğimin basından beri takip ediyor çok memnunum pişman olmazsın 👍
Sukriyeren1801 Ozkus yaa çok tesekkur ederimm. 🙏🏻 En çok istedigim bilgi verip ilgilenmesi ki öyle diyorsun... Kim istemez ki böyle bi doktoru, hemen arastiricam onu da cok sağol. ♥️
Sukriyeren1801 Mrveglsn Benim de memleketim de cok iyi aile doktorumuz var ayni bahsettigin gibi ailemde cok istiyor kendi memleketimi ama bilemiyorum nasil olur 😞
Beyzan Sukriyeren1801 ailenin yanında olmak elbette güzel olur ama hamilelikte doktor hastane kadar sizin ve eşinizin psikolojisi de önemli insanın kendi evinde olması gibisi yok. Üstelik eğer normal Doğum olacaksa süreç uzuyor ya da aniden kısalabiliyor bunları düşünmek lazım mesela şu an 39. Haftaya girdim hala gelmiyor bebeğim 🤷🏻♀️
Damla01 Sukriyeren1801 Adana da doktor acisindan iyidir. Ben hataydayim ailem adana da bende adana da dogum yapcam insallah. 18.haftamdayim daha yeni kafama gore doktor buldum burasi daha beter. Kotuyu gormeyince adana kotu geliyor gercekten 😊 metro da mehmet yildirim var ona gidecem gelince insalllah
AnnesileYavrusu Beyzan ferat bey nasıl bi dr adını çok duydum da hastası çok mu herkesle ilgilenebiliyor mu bende dr umu değiştirmek istiyorum da
Sukriyeren1801 Beyzan yaa insallah bi an önce sağlıcakla kucağına alırsın. Cok mantikli soylediklerin, biz daha cok yeni oldugumuz icin dusunemiyoruz tabi boyle seyleri, cok tesekkur ederim cok cok sagol 🙏🏻♥️
Beyzan Sukriyeren1801 rica ederim inşallah tüm aile araştırıp en doğru kararı alırsınız ve süreç sağlık ve mutlulukla ilerler 😌
Nisa01 Özel Adana hastanesi ,Muzaffer Şengül var ilk dogumumu onda yaptım ve çok memnundum şuan 2.hamileligim ve yine gidiyorum sadece çok yoğun çok hastası var
Sukriyeren1801 Nisa01 Cok tesekkur ederim, cok hastasi varsa cok tercih ediliyor demek ki bayagi bi arastirdim onu da hayirlisi artik ☺️
Merveliii Nisa01 dogum ücreti ve muayene ücreti hakkında bilgin var mı canım bende dogumu adana da yapacağım inşallah