bus0707 Arkadaşlar betayı 19u 25 öğrendim 19 ekim 25 21 ekim 118 25 ekim 732 3 aralık 4696 Ben 2 kat artışa göre 12 bin falan bekliyodum neden böyle oldu doktor geçen hafta 1 aylıksın demişti şimdi 5 haftalık olmalıydım
duygu0666 bus0707 25 ekimden sonra 3 aralığa kadar vermediniz mi kan yani Kasım yazmak istediniz sanırım Artış normal gibi geldi bana
bihtergokce bus0707 kese göründükten sonra beta takibi olmazki bundan sonra ultrasonla muayene olunur hem zaten düzenli de vermemişsin kafana göre günler sonra hadi bi vereyim hesapladım şu çıkcak diye tahmini bişey yok doktor takip edecek artık
Esma006 bus0707 artışın iyi veya kötü olduğunu anlamanız için iki güne bir kan vermek lazım arada beş gün oynayan var anca doktor anlar bunu
bus0707 duygu0666 yok vermemiştim keseyi vajinalden çok küçük görmüştüm bi vereyim düşmüş falan olmasın dedim artmamış geldi 8 günde
bus0707 bihtergokce bilmiyorum 21-25 arası doktor 4 günde ver demişti diğerinde de ben bi sorun olmasın veriyim demiştim
bihtergokce bus0707 yani ne sorunu olabilir doktoru takip etmezseniz kafanız çok karışır kendi kendinize böyle
anneliksevgisi bus0707 merhaba, beta sonucunda biraz az artmış, peki şuan nasılsınız, bebek göründümü?