Herkese merhabalar🤗
Bugünü o kadar çok bekledim ki çok şükür Allah nasip etti. Ve buraya yazmak için sabırsızlanıyordum.
Kızlar hikayeme başlamadan önce size şunu söylemek istiyorum; en büyük gücüm tevekküldü. Yapamazsın diyenler bir kere sezaryen olmuşsun bu şekilde devam et diyenler dikişlerin patlar senin de bebeğin de hayatı riske girer diyenler o kadar çok fazlaydı ki ama ben bebeğimin hareketlerini hissediyordum hiçbir şikayetim yoktu, gereken kontrollerimi yaptırdım her şey normal gidiyordu herhangi bir olumsuzluk yoktu. 36. haftaya kadar ssvd kabul eden doktor bulamamıştım. gerçekten ne yapacağımı şaşırdım en son bulduğum doktor da 38 ve 39. haftada doğum olması gerektiğini söylemişti ama ben sancılarımı beklemeye kararlıydım. Ve Allah’a güveniyordum kendimi tam anlamıyla O’na teslim ettim❤️❤️❤️
Ve gün 41+0 olmuştu….
Sabah uyandığımda karnımda adet sancısı gibi sancı vardı sanki her an adet olacakmışım gibi ağrıyordu. Birkaç saat içinde doğum sancısı hissetmeye başlamıştım saatte bir 45 dakikada 1 sancı hissediyordum ve sürekli ev işi yaptım hiç oturmadım kimseye de söylemedim panik de yapmadım. Akşam yemeği yaptım hafif bir şey makarna yaptım yemek yerken eşim gördü telaşlandı acile gidelim diye kabul etmedim o sırada 15 dakikada sancılar geliyordu. Ve bir sürpriz misafir geldi 😄 o sancılarla ilgilenmeye çalıştım belli etmiyordum gerçekten sancılar güzeldi terletiyor ve saat 0:15’te suyum geldi 5 dakika sonra tekrar geldi 5 dakika sonra tekrar geldi üç defa suyun patladı. Saat 2:00’ye doğru hastaneye gittim yatışım yapıldı sancılarımı çektim iyice Meryem ana otu koydum suya Meryem Suresi açtım bol bol zikir çektim açılma çok güzel ilerledi yalnız bebeğim aşağı inmek istemedi dokuz gibi açılma tamamlandı 11:30’da doğuma girdim 12 olmadan odamızdaydık🤗🤗 dikişlerim oldu evet sızlıyor mu sızlıyor ama geçmeyecek bir şey değil. kızlar kendinize bedeninize bebeğinize güvenin. Her türlü olumsuz söylemlere kulaklarınızı tıkayın. İnşallah hepiniz dilediğiniz gibi doğumlarınızı yaparsınız 🤗 Buraya sık giremeyebilirim eğer geç cevap verirsem hakkınızı helal edin 🌸