merhaba arkadaşlar benim rahmimde vajende dahil olmak üzere çok derin bi perde vardı 1 nisanda sadece rahimde perde alıncak şekilde histeroskopi oldum doktor bey 3 ay korunmamızı istedi ve 20 temmuzda gebe kaldığımı öğrendim. bende perde çıkınca çok araştırmıştım okuduğum şeyler beni çok üzmüştü. aynı durumdaki birine denk gelir belki yazdığım içine umut olsun diye anlatmak istedim