Kızlar dahiliyeye gitmiştim. Akşam 16 da kan verdim bana şeker ve insülin baktı.
Glukoz 114 çıktı ve e nabizda yüksek çıktı diye gösteriyor
İnsülin 30 çıktı en nabızda değer 2-25 arası ama benim 30
Sonuçları göstermedim henüz ama bu glukoz açlık olamaz tokluk bakmış olması lazım değil mi? Eger tokluk baktiysa 114 normal değil mi tokluk için? Ve aç değilken insülin tahlili yapılır mı yanıltıcı olmaz mı kızlar ? İnsülin direncim mi var acaba çok kafam karışık