haticeycsy Bugün 5 hafta oldu doktora gittim keseyi gördük bir sorun yoktu akşam kırmızıya yakın koyu pembe bir kan geldi peçeteye devamı henüz gelmedi ama sanki agrım da var gbi pskolojik mi bilmiyorum🥺🥺🥺🥺
Sss1947 haticeycsy acile falan gitseniz veya özel doktorsa doktorla iletişime geçin benim bildiğim ilaç veya fitil başlatıyorlar böyle durumlarda
Nur1290 haticeycsy yinede gitseniz iyi olur tutunması için progestan başlatabilirler içiniz rahat eder yarını beklemeyin imkanınız varsa gidin