Aysenurkeser Havin49_ banada kolay olur tek parça dediler diye aldım hepsini tulum aldım nerdeyse 2 tane alt üst ya var ya yok
Havin49_ Aysenurkeser malesef cnm tulum daha zor bi oğlum var iki de karnımda hep tulumlar dışardan geldi ben kendim hiç tulum almıyorum sadece isimli hastam çıkışları yükümlü oluyor bide bi tane bulutlu beğenmiştim o kadar hep alt üst aldım
Aysenurkeser Havin49_ bilsem bende öyle alırdım 3-6 ay için iki tane takım alırım olmadı yaza doğru giyer onları da artık 0-3 almama gerek yok diye anladım
mirzamelis35 Aysenurkeser suan büyük geliyor gözüne ama patikli aldıysan çoğunu uzuyorlar o patik geriliyor ayaklarında bacak kısmından hareket edemeyip rahat edemeyince ağlıyorlar daha alma bence 0-3 ay ☺️ ince uzun kol giyilir yine nisanda