Ggizemsnl canım doktoru aradım çağırdı gittim ultrasonda bi şey görünmedi altyan muayene ederim istersen dedi ben de alttan muayene olamıyorum dedim gerçekten olamıyorum kasılıyorum falan sen bilirsin dedi. Herhalde rahim açılması falan olsa ultrasonda görünürdü dimi rahim ağzı açık vs diye. Bu sancılar artarsa düşük tehlikesi vs dedi dikiş atıyoruz dedi