eylusko Rabella351903 ben bu durumu ilk gebeliğimde Yaşadım Ne yaparsan yap geçmiyor doktor tentürdiyotla vajinami bile yıkılmıştı düşünün .. en sonunda bu geçmeyecek doğumdan sonra Geçecek rahatlayacaksın dedi gerçekten doğurdum ve bitti
Baklavaseverim Rabella351903 Fitil kullanılırken siz sadece akşam mı kullanıyorsunuz benim gittiğim doktorlar aynı anda önermemişti 1 hafta ağızdan almıştım gündüz progestan akşam diğer fitili kullanıyordum o dönem bir de zaten progestan da mantara sebep oluyor malesef ondan mı oldu acaba
Rabella351903 Baklavaseverim Hayır 5 aydır böyle ve erken doğum tiskinden dolayı progestan kullanıyorum ve daha 1 hafta oldu kullanalı sadece kaşıntımı tetikledi. Ve hastanedeki perinatolojide profesör doktor ilgilendi benimle o söyledi vajinal yolla almanı öneriyorum diye.
Scaner Rabella351903 bende de beyaz akıntı var ama yoğun beyaz değil, kaşıntı da var ama sanırım ağdaya gidemiyorum jilet kullanıyorum o yüzden tahriş olmuş. dış kısmında beyaz noktalar var kıl kökü iltihabı gibi de mantar olabilir mi diye düşündüm
Rabella351903 Scaner Ben de jilet kullanıyorum ama sık sık almıyorum tüulerin çıkış yönüne doğru almayı dene tersine yaptıysan belki o yüzden rahat çıkamadığı için köklerde iltihaplanma yapabilir. Apdaya gidememekte de çok haklısın ben de gidemiyorum🥲