Arkadaşlar doğum tarihi aldık anestezi ile görüştüm sen nasıl istersen öyle yapalım dedi daha önce doğumun yok geçen yil bı ameliyat oldum 3 saatlik genel anestezi açıkçası çok zor kendime geldim5-6 saat sürdü tam uyanmak , spinal e yakın hissediyorum daha hızlı bebegime kavuşmak için gilan ama cevremdekiler başın ağrır belin ağrır ayağa kalktikca kotulenirsin hep yatmam gerekecek filan dediler açıkçası biraz arada kaldım deneyimlerinize ihtiyacım var pişmanlık yasarmiyim 🙄