Daisyy000 Gozde-2833 48 saat kaldım.Sağlık durumun uygunsa gazını kakanı vs yaptıysan imza atıp daha erkende çıkılabiliyor diye biliyorum
papatyakokulugece Gozde-2833 sabah dokuzda gittim 12 20 de alındım ertesi gün 11 buçuk civarı çıktım ilk doğumda da saat alti da alındım ertesi gün öğleden sonra çıktım üç gibiydi galiba
Gokturkmom_ Gozde-2833 özel hastanede ertesi gün akşam üzeri çıktım ağrımı gidermek için saatini geç çıkardı sadece :)