Selam kizlar iki gün önce hamile olduğumu öğrendim testle. 4+3 şuan iki hafta sonra giderim diye düşünüyorum doktora kalp atışını da duyayım diye düşünüyorum ama nasip tabi . Sizce ne zaman gitsem ikinci gebeliğim bu arada . Midem de sanki biraz değişik. Önceki gebeligimde prilam kullandım. Yada gidip hem ilacı da alsam mı diye düşünüyorum. Sizce ?