nrbnsnck lotusflowers hemşirelere verilecekse çok güzel yeterli Ben isimli yaptırmıştım ilk bebeğimde onu koymuştum kan olmuştu çekim yapamamıştım pişman olmuştum sonradan giydirseydim keşke diye :)
MorKelebek54 lotusflowers uzun kollu olmasi iyi olmus bence iyi bu. Zaten kendiniz de eklemeler yapicaksiniz battaniye (kendinden eldivenli degil sanirim) eldiven corap bez.