Kızlar başına
Gelen , şahit olan veya bilgisi olan var mı??
Doktorum kız tahmını verdi
Eski doktoruma da yolladım cinsiyeti ben göremedim dedi cokta iyi bir doktordur. Devlet hastanesine gidiyorum cihazlar çok kötü zaten doktor da bayağı bir uğraştı görebilmek için 18. Haftamdayım :)) Yanılma değişme olabılır mi doktorum sadece kız bebek dedi kesın kesın konuşmadı sanki