khh987_ ilk gebeliğiniz adına çok üzüldüm ama allah yeni bi mucize vermiş size bir anne olarak tahmn edebiliyorum bende teafik kazası geçşrdiğim gebeliğimde aklım çıkmıştı ama lütfen pozitif olmaya çalışın stres sizi ve bebeğinizi etkiler güzel şeylerden bahsedin eğer bir kısıtınız yoksa doktora danışarak dışarda kısı yürüyüşler yapın moraliniz yüksek olursa bebeğiniz de hisseder umarım sağlıkla ilerler gebeliğiniz