Nursemom Karın agrısı degil canım uyandığımda göbek deligimin çevresinde bi agrı vardı, gebeliğimin basında da olmustu ve doktor gaz sıkışması demişti 2 gün sürdü geçti. Şimdi yine o tarz bi agrıydı. Bide karnımın sağ tarafında agrı oldu ama suan o da yok. Bebeğimin kafası sağda olduğu için doktorum Salı günü agrı olması normal demişti. Bugün bianda agrı olunca korktum ama suan sadece kalçamda agrı var yani nasıl diyim bütün gece bir tarafa yatarsın da agrırya öyle bi agrı.