sugunes 5+4te ilk muayene gittim 2 hafta sonra gel dedi folik asit vermedi. Ben şu an 6+3 teyim bi 9 gün var daha randevuma. Sizin önerebileceğiniz doktorunuzun verdiği folik asit markaları ve dozları nedir ben eczaneden kendim alsam? Böyle içmediğimde içim rahat etmedi önemli olduğu için sizce napmalıyım
aslhnkrts9 sugunes ben hamile kalmayı planladığım zamandan beri eczaneden alıp içtim hamile kalınca da ilk 3 ay kullanıp bıraktırdı doktorıem . Folictrio ve folidoce kullanmıştım ben şuan dozlarını hatırlamıyorum günde 1 tane içiyordum
minnosbirkiz sugunes hayırlı olsun, ben regenesis maxla başlamıştım, sonra elenatal 2 ye geçmiştim, içinde omega bulunanlardan alın, bu ikisinde de mevcut
beyza0007 minnosbirkiz bunlar multivitamin 3aydan sonra veriliyor yani benim iki gebeliğimde de bu şekilde oldu
ghostty sugunes bana içerisinde 400 mcg folik olan herhangi bir folik asit olur demişlerdi. Folidoce önerdiler ben de onu kullandım 3 ay. Üç ay hamilelik öncesi de zfol kullanmıştım.
Elisa0110 Doktor bana folidoce yazmıştı ama eczacı elinde o olmadı için folicus vermişti doktorum o da olur sorun olmaz demişti. İsterseniz başka doktora gidin ve söyleyin
merakvetas folidoce, eğer başka vitamin değerleriniz düşük ise elenatal 1 öneririm içinde hepsi var 🫶🏻