Bademlilokum nisasylmzz hiç bilmiyorum ya bende yarın yaptıracam bakalım sonuc ne olacak 29 haftalıgım
Asmel Deletedmom_297 bugün bana da diyet işe yaramamışsa insülin veririz dedi,insülin ilâç mı iğne mi?
Weenie anneoluyorummm103 Bnmde açlığa bakmışlardı amaa çıkmamış hiç tahliller de sadece 50mg şeker toleransı 95 yazıyor okdr 🤷🏻♀️
anneoluyorummm103 Weenie 50mg da aç tok fark etmiyor diye biliyorum muhtemelen ondan dolayı bakmamışlardır. Zaten 95te yüksek değil. Yüksek görünce tekrardan 75 ya da 100mg yaptırıyorlarmış burada okumuştum
Bademlilokum nisasylmzz açlık 95 , 1 saat 216, 2 saat 112 doktorum yoktu sabah başka bir doktora gidecem korkuyorum ya