Ben öğretmenim ve benim bebeğimin de tahmini doğum tarihi 1 Ocak . İniallah 2026 bebeği olur diyorum . Şöyle ki okula kayıtta sıkıntı olmuyor ancak okul dışı faaliyetlerde spor gibi jimnastik gibi etkinliklerde ay değil yıl hesabı yapılır . O durumda da her etkinlikte sınıfın en küçüğü olacağı için fiziksel olarak geri kalabilir . Özgüveni zarar görebilir bu yüzden yılın başı sonundan iyidir