Zeynebrima Bebeğim nerdeyse hergün 3 4 kez yemekten sonra yada Yatınca sol tarafa hıçkırmaya başlıyor 🧐🧐 yaşayan var mı ?? Bazen uzun sürüyor 🧐 acaba neden hıçkırıyolar
NesrinGOk Zeynebrima Tek değilmişim 🤭 Aynen cnm benim bebeğim de öyle hatta baZen daha faZla hıçkırıyor önce hareket ediyor sanıyordum ama bu kadar ritmik hareket olması mümkün değil bazen kısa bazen daha uzun sürüyor dr a sordum ben normal dedi 🙏🙏
Gamze88 Zeynebrima nasıl anladınız hiçkırık olduğunu 🙈benimki hep hareket halinde ama daha hiçkırıgı ayırt edemiyorum 🙄
edaozdxx Nefes egzersizi yapıyorlar. Bir de ben ne zaman acıksam 10 dk önceden bebeğim hıçkırıyor. :) Beslenme, nefes egzersizi ve açlık etkiliyor sanırım canım.
Zeynebrima edaozdxx sanırsam olabilir canım dahada yeni yemek yedim kahvaltı 😋 bazılarına sordum hiç hissetmedim haberim bile yok dedi şaşırdım 🤭🤭🤭
Zeynebrima Gamze88 böyle kalp atışı gibi oluyor canım aynı yerde ritmik oluyor tık tık tık bazen 5 bazen 10 dkka sürüyor valla benim 🤭🤭
edaozdxx Sewo kalp atışı gibi seyirmeler oluyor. Ben şimdi 38. haftanın sonuna yaklaştım. O kalp atışı hissinin olduğu yere elimi koyunca elim hareket ediyor :)
Zeynebrima Yasemincifci yanlış hatırlamıyorsam ben 28. Haftadan sonra hissettim yani ilk önce anlamadım korktum netten bakınca hıçkırık olduğunu anladım 😊 böyle aynı yerde ard arda ritmik hareketle tık tık diye atıyor sonra duruyor 🤭😁