yesildeniz_ o kadar doğru ki, 2 tane yakın arkadaşım aynı dediğiniz gibi oldu, en kaliteli embriyolar olmadı, en son 2 tane 2bb yumurtası kaldı, doktoru imha etmeyelim bu ay seni hazırlayalım transfer yapalım demiş, 2side tuttu ikizleri oldu 🥹 diğerinde de 3. gün olan tuttu, her şey tamamen nasip kısmet, bende de benzeri oldu 🥹 dış gebelik yaşamıştım, tekrarlamasın diye korkuma gittim tüp bebek denedim nasip olmadı, denemeden tam 4 ay sonra yine hamile kaldım kimyasal oldu, ertesi ay yine hamile kaldım düşük oldu, resmen bana beklemem için bi uyarı gibiydi acele etme dercesine 🥲 ama ben durur muyum yine denemeye kalktım 😂 2 aşılama denedim olmadı, doktorum tamam şimdi deneyelim dedi, neyse yumurtalarım toplandı, 2 gün sonra regl oldum, o ay rahim dinlendirme olacaktı, sonra rahimi hazırlayacaktık, sonra ne olduuu, ben yumurta toplamasından 2 gün sonra regl oldum yaa, sonra bir daha regl olmadım 😳😅 reglim 10 gün geçti yok gelmiyor, araya bayram girecek transfer aksayacak öyle düşünüyorum, doktorum sen bi gel bakalım ona göre uygun bi ilaç veririz gelir reglin dedi, neyse gittim ultrasona girdim, dedi sen tabi regl olamazsın, keseyi görmüyor musun 🥲 biz eşimle şok olduk, o kadar olumsuzluktan sonra imkansız gözüyle bakıyorduk, tamam kendim hamile kalabiliyordum ama zihnimde ben artık sağlıklı bi hamilelik yaşayamayacam olarak kodlamıştım, o yüzden nasipte ne varsa o oluyor, tüp bebekte benim nasibim değilmiş o kadar gittim zorladım felan, her şey vaktini bekliyormuş 🙏🏻