gunes111 Kızlar gördüğünüz gibi pik olan ayın 30 ben o günü değerlendirdim ayın 1 de çatlama oldu gğnğdr değerlendirim ayın 2 de değerlendirdim bügğn test yaptım ovlasyon hala pozitif çıkıyor bu ne demek oluyor
gunes111 Esma006 yazıyı okursan anlıcaksın tek bu Ovalasyon testi yapmadığım ama bunlar daha neti diye bunları katım
Esma006 gunes111 tamam işte yumurtlama iki gün sürmüş kimi insanda olur 3.gün çatlamış sorun fln yok yani
mercimegin_annesiii gunes111 o zaman tekrar yumurtlama olabilir yakın olsaydı belki gebelik mi derdim