Kızlar 38+5 im bugün doktor kontrolüm vardı doktorum biraz tuhaf biri fazla ısınamadım başlarda sevmiştim sonradan fazla rahat geldi. Bugün dedi ki sancın başlarsa beni aramana gerek yok acile gel ebe gerekirse beni arar zaten. Sizce bu normal mi tuhaf mi?
Normal doğum düşünüyorum bu arada. Biraz ilgisiz hissettim doğum başlayınca başka bir hastaneye gitsem olur mu? Nolur bi yardım edin