arkadaşlar merhaba 20+4 haftalık hamileyim. 2li tarama testinde hiçbir risk sıkıntı yoktu her şey iyidi. fakat bir kaç gün önce detaylı ultrason yaptırdığımızda doktor, bebeğin ensesi biraz kalın olduğunu ve bunun altında bi hastalık olabilir dedi down sendromu ve ya başka bi hastalık gibi. ama kesin bişey yok ben sadece söylemek zorundayım dedi. bu durumu yaşayan var mı? ne yapmak gerekir