Zmerve Kızlar sabahın en azından 6,7 sinden beri ağrım var çok afedersiniz sanki kabızlık isallik gibi, ağrı bel ve karın altı özellikle bele ince bi ağrı bi geliyor ve gitgide aşırı şiddetlenmiyor ortalama aynı ağrı gibi bilemiyorum ya 1 dkka sonra geçiyor dakka tutmaya çalıştım ama beceremedim yani sanki düzenli değil dakkaları, karnımdada bebek bi değişik duruyor dışardan bune diyorsun şuan üşütme ağrısı gibiacaba dün gece duş aldım üşütmüş olabilirmiyim yada sancı gibi bişeymiki, suyum gelmedi nişanım gelmedi doktor pazar fünü nst ye gel gününn dolduğunu söyle acildekilere dedi bende tamm dedm ama pazartesi falan gitcem suniden korkuyorum hemende acile gitmek istemiyorum biraz daha beklesem bişey olmaz heralde diğmi
Yasemincifci Zmerve üşütmüşte olabilirsin sancında olabilir canım biraz bekle sancın şiddetlenrse geçmezse bekleme git
TugceArslan Zmerve Ben de 40+3 üm. Dün yaşadım ama üşüttüm sanırım. Ayaklarımı sıcak tuttum ve uzanıp üstümü örttüm uyudum dinlendim geçti. Ama temkinli davranmakta fayda var, tetikte olun :)
Hbsanneoluyo Zmerve bende 40+6 özellikle saat sabah 5 e doğru sancım artıyor 5 dakikaya 6 dakikaya fln düşüyor sonra 11e 12 ye kadar bu düzen devam ediyo sonra kesiliyor sancım🤷♀️
Zmerve Yasemincifci nişan su gelmeden anlaşılır diğmi sancı olduğu yani ilk tecrübesizliğim ya anlamamaktan korkutorum
Zmerve Hbsanneoluyo brnimde muhtemelen gaz sancısı afedersin lavaboda rahatlıyorum çünkü ama annemgil falan doğurursun sen diyor bide ben kendi sancım gelmezse pazartesi hastaneye gidicem alttan muayene olmadım hiç doktor nst bağlan dedi bence suniyle başlatır doğumu diye düşünüyorum suni istemiyorum oyüzden kendi sancım gelsin diye dua ediyorum hayırlısıyla
Hbsanneoluyo Zmerve inşlh cnm hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏 Benimde pazartesi günü kavuşacağım inşlh 😊
Hbsanneoluyo Zmerve çekiyorum cnm zaten ama bebek kanala girmediği için müdahale etmiyorlar malesef😭 Pazartesi günü inşallah denicek ler normali inşl iner o güne kadar ama pek umudum kalmadı 🙏🙏
Zmerve Hbsanneoluyo bende perişan oldum artık sancıdan gücüm falan kalmadı çok ağrım var hareket edemiyorum uyuyamıyorum artık pes edicem