sudederin1 İlk öğrendiğimde betam 600 dü ertesi günü doktora gittim gözükmedi hafta gel dedi sizce yarın görünür mü
umutoglumm sudederin1 bende pazartesi versin 750 geldi 10 gün sonra gel dedi ama benim canım tez bekleyemem 😄 başka doktora daha gidicem cuma günü çünkü bende kan pıhtılaşmasi da var bişey olmuş diye korkuyorum 🥲
sudederin1 Gittim bugün kesen çok küçük 5 haftalık değil dedi 3.6 mm haftaya tekrar gel dedi büyür mü sizce ilk defa böyle bişey duydum biraz da olumsuz konuştu
umutoglumm sudederin1 beta baktı mı tekrardan 750 den 5 gün sonra gittim ben kese göründü 5 haftalık dedi ama kan almadı tekrar
ebrudefnee sudederin1 gitmenizin üstünden 1 hafta geçtiyse görünür beta 1500 üzeri olunca görünüyor diye biliyorum
sudederin1 ebrudefnee gözüktü ama kesen haftanla uyumlu değil dedi yakın takibe aldı bir hafta sonrasına yine çağırdı
Seraymesut sudederin1 benim de adete gore 7+3 ama ultrasonda 5+3 du dün bişi demedi bu durum için ama salı günü keseyi gördüm kanama alanı vardı dün gittim azalmıştı