Seyda-06 senaakck ben imom omega kullandığımda kan değerlerim asla düşmedi kramp girmedi onu bıraktığımdan beri çekmediğim ağrı yok
senaza senaakck imom omega kullanıyorum ama doktorum içeriğindeki d vitamini biraz az kalıyormuş onu da ek destek olarak alıyorum