N_52 var her gün doğurcam diyorum bugün (36+0) kontrole gittim, 38. Haftada alcam diyor başka bişi demiyor doktorum. (Sanki erken alalım dese cesaret edicem de işte laf 😂) Çocuğum da o kadar rahat ki içerde evde bana kök söktürüyor nstde sıfır sancı 😂😂