Kızlar merhaba, geçen haftalarda şeker yüklemesi testi yaptırmıştım fakat sonuçlarım yüksek çıktı. Endokrin doktoruna da gittim oda şekerin yüksek dedi diyetisyene yönlendirdi ve aynı zamanda evde kan şekeri ölçümü yapmaya başladım Sizce ne yapmalıyım diyet yapsam düzelir mi acaba? Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?