serenss ben ovülasyon testi yaptığımda adetimin başlangıcından 13. Gününde çatlama gördüm iki defada sonra artık yapmamaya başladım. Akışkan akıntıdanda anlamaya başladım 3-4 kasım gibi catladığını düşünüyorum. 1 i gecesi degerlendirmiştik. Birde 5 kasımı değerlendirdik 1 kasımdakinin tuttuğunu düşünüyorum çünkü 5 kasımda çoktan akıntı bitmişti koyulaşmıştı.