Elailelale bende 4. Transferle 5+4 hamileyim şuan. Benimde 8. Kahve lekelenmem oldu. Dr muzu aradik pozitif negatif diyemeyiz şuan ilaçlarına aynı şekil devam et devamı gelir kırmızıya dönerse arayın demişlerdi. Devamı Olmadı, pozitif haberini aldık çok şükür. Stres yapmayın sakin kalın inşallah sizinde tutunma belirtisidir rabbim size bağışlasın sıkıca tutunsun inşallah.