Kcmr22 14+3 bende sabah ilk anda bı bulantı oluyor hafif ama çok şükür baya azaldı ya önceleri o kadar kotuydum ki evden çıkamadım günlerce 😔😔 inşallah seninkide geçer canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki . Bı de benim sadece sabah değil tüm gün sürerdi genelde de akşamları kusardim