İş için sabahları 6:30 da uyanıyorum eve gelmem trafiğin de etkisiyle 18:30 - 19:00 u buluyor. Eve geldiğimde inanılmaz bitmiş durumda oluyorum acele banyo yapıp direk yatıyorum midem de kötü oluyor akşam yemeği yiyemiyorum ama çok aç oluyorum:( sabahlarıysa enerjim çok daha iyi. Akşamları yemek yiyememek aç kalmak ve yorgunluk beni çok zorluyor. 6+5 haftadayım daha, bu durum azalıcak mı artıcak mı nasıl devam edicek? Bir holding şirketinde beyaz yakalı olarak çalışıyorum stres de çok yoruyor.