Kızlar bugün gitim eşim önceden sgk işte çalışıyor du 3 4 defa hasteneye gitim sigorta vardi eşim işten çıkarıldığı için sgk da bitii bugün doktor normal doğum için eşin önceden sgk işte çalıştıysa bu normal doğumun yarısını karşılar dedi sizce öyle bişey var mi ANNALİK HAKKI diye geçiyor