Kızlar merhaba 2 yaşında oğlum var 25 haftalık hamileyim 2. Sezaryenimi olucam inşallah tek korkum nasıl doğuracağım ilkinde hiç araştırmadan bakmadan doğuma gitmişdim hiç bişey anlamamışdım sezaryenden çıktıktan sonra ağır bi öksürük tutmuşdu ve dikişlerim patlicak sandım çok aşırı korkuyorum gün geçtikte panik atağım artıyor tavsiyeleriniz nelerdir