Merhabalar son adet başlangıcım 27 Ekim 30 günlük döngüm var adetten 16 17 gün sonra yumurtlamam oldu dün doktora gittim kese çok küçük dedi kan istedi haftaya gel dedi beta hcg değerim 881 çıktı normal mi sizce lütfen cevap verirseniz çok mutlu olurum