17.haftanın sonundayım,ikiz gebelik. sabahın erken saatlerinden beri geçmeyen,şiddeti azalmayan kasığımdan belime vuran bi ağrım var. doğrulamıyorum bile. sol alt kasığım ağrıyor. endişelenmeli miyim?bu sabah demir ilacına başlamıştım onla bi alakası olabilir mi?