moonmom1 23 haftalık annişler, nasılsıniz? Bir sıkıntınız var mı? Kac kilo aldınız? İştahınız açıldı mı? 😂 Ben 3 kilo aldım, bu sıralar iştahım biraz açık 🥹 Geçen hafta detayliya girdik çok şükür her şey yolunda görünüyor, inşallah böyle devam eder 🩷
irmairma moonmom1 maşallah 😌 bende bugün tam 29 oldum. 30. Haftalardan çok korkuyorum 😕 şimdiden ağırlaştım inşallah oğlum erken gelmez 😌
peroksizom moonmom1 bende 22+5 im İyiyiz çok şükür bel ağrısı ve mide yanmaları var ara ara Bide bazen bulantım oluyo
ongen moonmom1 22+5iz biz de masallah cok hareketliyiz şükür :) 5 kilo aldım ya daha şimdideenn aksamları işten gelince yiyip yatıyorum sürekli yürüyüş falan cok zor… anca izne çıkınca sanırım..
moonmom1 canan_55 maşallah ben de öyle valla bi de artık hareketlerini daha net hissediyorum çok keyifli oluyor 😍
canan_55 moonmom1 evet içerde neler yaptığını çok merak ediyorum bazen dışardan bile belli oluyor artık hareketi
blueberrii Selam kızlar bende 23+3 üm ilk he eşiğim ve hareketlerini çok net hissediyorum ama bugün test sonucumda Tsh 5,2 çıktı
moonmom1 blueberrii canım kac olması gerekiyor ben hiç bilmiyorum doktor bi şey dedi mi? Hayırlısıyla bir sıkıntı olmaz inşallah
nuriyegcl Bizde 23+2 olduuk 🥰 Herhangi bir sorunumuz yok şükür bazen bel ağrısı oluyor o kadar. Kıpır kıpır hiç durmuyoruz insallah doğunca da öyle olmaz 🤦🏻♀️😂
moonmom1 ongen Ay evet ben de öyle hiç yürüyüş yapamıyorum, işte ve evde ne kadar hareket edersem o yani