Selenzy1 evet çok tatlı haklısınız ancak kendisi hastaneden bir dönem ayrılacağını söyledi hatta söylemedi öğrendik hastalarına bilgi vermedi sanırım hastane ayrılmasına müsade etmedi yine hastalarına bilgi vermesi tesadüf eseri akşam yaptığı canlı yayından öğrendik ama artık çok geç doktorumu değiştirdim ilerleyen zamanlarda hocanın ne yapacağı belli olmaz diye.. Doktor kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın kendisiyle 14. Haftama kadar ilerledim ama bu tutarsızlığından dolayı doktor değiştirmek durumunda kaldım. Korunun diğer hocaları da harika..