Ben kullanıyorum canım üstelik 2tane yapılıyor yani progestan 100mg şeklinde. İlacın kutusunda 5tane var ondan 2 2 vuruluyorum hemde günde 2tane fitil kullanıyorum. İğne çok yağlı o yüzden zor dağılıyor ve yakıyor kaç günde Bir vuruluyorsunuz ben haftada 1ama geçen haftadaki hâlâ dağılmadı ağrısı geçmeden diğerine geçiyorum😔