Selam kızlar 2.çocuk düşünüyorum reglime 2 3 gün var yaklaşık 10 gündür karnımda sırtımda ağrı var eğilip kalkıp hareket ettikçe karnıma iğne batar gibi oluyor belim ağrıyor karnım dolu gibi 10 gün önce de sarı akıntı içinde 2 uzun oembe çizgi gördüm bugün erken gebelik testi yaptım markası miratech negatif çıktı böyle olup sonradan pozitif olan var acabaa