CivilEng Herkese mutlu gebelikler🌺🌺 Kremleri ne zaman kullanmaya başladınız, hangi ürünleri kullanıyorsunuz acaba?
irmairma CivilEng ben sabahları Lierac akşamları weleda kullanıyorum öğrendiğim günden beri, her yerime sürüyorum sadece göbek değil, göğüs kalça bacak arası gibi. Göğüs ucu kremi almadım daha ama Lansinoh alırım
Snmsu Hafta da Lansinoh göğüs ucu kremi kullanmaya başladım etkisini görüyorum yavaş yavaş uçlarında aşırı kuruluk vardı