Bugün doktor kontrolüm vardı . Dün sabah kalktığımda ben zaten hissettim başının yukarı geldiğini ve tekmeler yeniden kasıgımdaydı eşim bana inanmadı ama doğruymuş. Açıkçası iki türlü doğumdan da korkuyorum ben hayırlısı neyse o olsun diye dua ediyorum . Bu haftada bebeğin dönmesi de zormuş genelde ama döndü yani o gece hissettim zaten aşırı oynadı ayaklarıyla ittirdi canımı acıtmıştı . Bir hafta sonra gel dedi doktor dönerse normal doğum deneriz dönmezse sezaryen günü vereceğim dedi . Son haftalarda bebeği ters dönen oldu mu